Monday, April 6, 2009

sahabat yang aku sangat rindui...

mengimbas kembali di zaman persekolahan..teringat kmbali suka dan duka yang kami lalui...d rotan warden saban minggu adalah mjadi kbiasaan kpd kami.. hdup d alam IPT x sma lngsung ngn hdp d alam sklh mnengah...kdg2 aku tergelak sndri..t'igt kesah yg lampau...

anie & suji..
adalah sahabat yg aku sgt rindui...dia adalah kwn d kala suka dan duka..sma2 mnempuhi liku - liku khdupan d alm sklh mngah...huh..tp kata org jdh kami x pjg, pas f5 aku dpt twrn d SEMEKAR smbg f6 plak..tp sbb ada pblem,aku pn pndh..dia plak msuk d SEMEKAR..tp syg tyme tu aku dah pndh...puas aku pujuk spya dia pndh d ELOPURA..tp dia xmau..ada pblem katanya...adui..sadisnya tme tu...tp ALLAH tu sgt adil,aku jmpa SUJI yg kbtln mndaftar ari yg sama ngn aku...gembiranya x thingga..anie, alngkah indahnya klu ko ada bsama kami...d hostel bkn leh b'cntct sgt...kdg2 jak..crta kmi psl khdpn d hostel xpena abis..msg2 x ska hostel sndri..huhu...SMAS lah jga yg d rindui...moment d SMAS tu sgt brharga...tp masa xleh b'undur lagi..pa yg pntg, smua tu adalah knangan yg x bisa utk d lupakan...skrg msg2 pnya life sndri,but we alwys cntct by sms n fs..huhu...aku x sbr mau blk sabah n jmpa durg bdua ni..kangen bangat deh...huhu...dulu tme d SMAS kmi lah 3 sekawan yg xpna brenggang..blg org skpala la klu mkn pn bnda yg sama...nasi kuning telur n nescafe pink...huhu...lpa plak,aku kan clas akaun,durg bdua ne clas sains..terer bah..

0 comments: