Saturday, April 25, 2009

I miss her so muc..:(


she is anie..ntah knp sjak bbrapa hari ni mmg rindu sgt ngn dia..huhu..sbnrnya dah 2thun lbh aku x jmpa ngn dia..last jmpa tyme kami upper 6..kbtln aku blik ruma n dia g Skan..sbnrnya nak sgt jmpa dia tme aku cti sem, tp dia mmg xda masa sgt nak dtg skan jmpa aku..cuti last sem, aku ni kununnya nak wat surprise la..aku g Telupid(tmpt anie tggal) ikut ngn abahku yg kbtuln metting dkt cna..saja xmau bgtau dia..bila dah dkt Telupid tu aku bgtau la..anie,jmpa kat kdai...adalah nma kdai tu..aku dah lupa..pastu anie balas msg.."salam..sory fren aku ada d KK skg..bsuk bru aku blik Telupid"..alangkah sdeynya ati ini..cam mau nangis jak tme tu..serius aku rindu sgt ngn dia..sdeynya smpai aku blik UUM xdapat jmpa dia...pastu tyme cuti tu aku n family g Kundasang..ingatkn nak tinggal skjap kat rmah anie, tp skali lagi aku frust..ani ada d KK..ada hal dkt cna..ya ALLAH..TUHAN btul2 mnguji aku..sabaq lah..hop tyme cti ni dpt jmpa dia n suji..oh ya ngn suji pn aku lma dah x jmpa...las jmpa tyme g ujian MEDSI d UMS b4 masuk UUM..kiranya dah 2 tahun gak lah..lama kn???sapa lah x rindu kwn baik..lbih2 lg kmi mmg rapat..mmg pena gak lah aku gaduh ngn durang ni..besa la aku kuat merajuk ngn durang ni..tp ntah lah..durang ni mmg kwn yg baik..aku xpena jumpa kwn cam durang..datang la berapa ramai pun..anie n suji ttp yg 1st..huhuhu..thanks fren sbb sudi jadi kwnku..pic yg kat atas tu aku ambk dr fs anie..bkn curi tau..aku dah bgtau gak..hehe..gmbr suji aku xda smpn..gmbr2 kami tme d SMAS hilang tyme d ELOPURA..kbtulan aku masuk hospital tyme STPM..brg2ku org lain yang packing..aku dtg g ambl tme tu dah siap kena packing..mmg xtau lah tcicir di mna..tu la tujuan utama nak jmpa anie, mau mnta blik gmbr2 kami..nak scan jak..masuk laptop..huhu..ya ALLAH bagi lah aku peluang utk bjumpa ngn ani n suji..sesungguhnya diri ini terlalu rindukan durang..
Amy,Izza,Cla,Joot,Cikin n to all my fren...
thanks sgt2 sbb sudi jadi kwnku..kata org kawan biar beribu..huhu
Ampunkan salah dan silap..halalkan makan n minum spanjang kita jadi kawan..
Nice to meet u all..miz u all so muc..every moment at SMAS is my memory..

0 comments: